Rozwój obsługi Użytkownika w NK

Centrum Pomocy NK zyskało nowe funkcje, które umożliwiają Użytkownikom współtworzenie strony. 13,5 mln Użytkowników nk.pl może pomagać sobie, proponować własne wskazówki, a także sugerować rozwój Centrum Pomocy.

"Użytkownicy serwisów internetowych przyzwyczajeni są do szybkiego pozyskiwania cennych dla nich informacji oraz równie szybkiej ich wymiany. Kilkudziesięcioosobowy zespół specjalistów obsługuje zgłoszenia internautów na bieżąco. Zauważamy jednak, że także odpowiednio rozwijane samoobsługowe Centrum Pomocy przynosi bardzo dobre rezultaty w zakresie jakości i szybkości obsługi. Co więcej, satysfakcja Użytkownika z samodzielnego rozwiązania problemu jest również wysoka." - mówi Adrian Adziński, dyrektor ds. obsługi Użytkownika w Naszej Klasie.

Rozwój Obsługi Użytkownika NK jest skoncentrowany na słuchaniu uwag internautów. W Centrum Pomocy zyskali oni możliwość łatwego wyszukiwania opisów funkcjonalności, a także proponowania własnych wskazówek i pytań. Współpraca z Użytkownikami w zakresie pomocy jest rozwijana również w specjalnej grupie Pomocnicy nk.pl.

"NK, zarówno w obszarze obsługi regularnych Użytkowników jak i funkcjonowania w serwisie klientów biznesowych stawia na szybko inicjowany i rzetelny kontakt. Za każdym mechanizmem raportującym, np. nadużycie stoi specjalista, który ostatecznie podejmuje decyzję w danej kwestii. Indywidualne podejście do każdego zagadnienia sprawia, że sytuacje nieuzasadnionych interwencji administratorskich nie występują" - podsumowuje Adziński.
 
Poziom obsługi NK jest oceniany przez internautów na portalu jakoscobslugi.pl, który w 2010 roku po raz drugi przyznał nk.pl godło Jakość Obsługi.

nk.pl/pomoc